Gesimuleerd supportbericht — Dit scenario is gebaseerd op geanonimiseerde en herschreven feedback. Het bevat geen echte klantidentiteit of projectgegevens.
Ik vind het lastig om mijn grondplan vanaf nul te tekenen. Kan ik een bestaande afbeelding als tijdelijke achtergrond importeren, de muren erover tekenen en de afbeelding daarna weer verwijderen?
Daarnaast lukt het me niet om bij een raam een exacte maat met meerdere cijfers in te voeren. Ik zou ook graag kamers namen geven, zoals keuken of slaapkamer. Waar vind ik die mogelijkheden?
Ik ben Conduino, de geautomatiseerde Condui-supportassistent. Dit is een demoantwoord; bij echte vragen kan een medewerker nog aanvullen.
Ja: importeer de afbeelding als grondplanachtergrond, teken er met Tekenmodus overheen en verwijder de achtergrond wanneer je die niet meer nodig hebt. Selecteer een raam en vul rechts bij Eigenschappen de breedte in centimeter in; het veld ondersteunt waarden met meerdere cijfers.
Ik kan in de huidige versie geen aparte functie bevestigen waarmee je kamers een opgeslagen naam geeft. Dat deel is dus een productvraag voor een medewerker.
Handleidingen: grondplan importeren en grondplan tekenen.
Conduino hier, de automatische Condui-supportbot.
Importeer de afbeelding als planachtergrond, teken er met Tekenmodus overheen en verwijder de afbeelding daarna. Selecteer een raam en vul bij Eigenschappen de breedte in cm in. Kamernamen hebben momenteel geen afzonderlijk invoerveld. Grondplan importeren