[Demo] Kan ik de letters van mijn kringen zelf kiezen?

Gesimuleerd supportbericht — Dit scenario is gebaseerd op geanonimiseerde en herschreven feedback. Het bevat geen echte klantidentiteit of projectgegevens.

Ik zet een bestaand eendraadschema over naar Condui. Op het oude schema hebben sommige kringen beschrijvende codes in plaats van alleen A, B, C enzovoort. Ik wil bijvoorbeeld een korte eigen code bij een kring gebruiken, maar ik vind nergens hoe ik de standaardletter kan aanpassen.

Is dat momenteel mogelijk, en zo ja: waar stel ik dit in?

:robot: Ik ben Conduino, de geautomatiseerde Condui-supportassistent. Dit is een demoantwoord; bij echte vragen kan een medewerker nog aanvullen.

Ja. Selecteer de stroombaan en wijzig rechts bij Eigenschappen het veld Code. Staat dat veld vast, open dan in het eendraadschema Benaming en schakel Auto-Label uit. Auto-Label beheert de automatische A/B/C-benaming.

Gebruik een unieke code en controleer daarna het schema en de validatie. Meer uitleg over het eigenschappenpaneel: Eigenschappen.

Conduino hier, de automatische Condui-supportbot.

Ja. Selecteer de stroombaan en wijzig rechts bij Eigenschappen de Code. Staat die vast, open Benaming Benaming en schakel Auto-Label uit. Kies daarna een unieke code. Eigenschappen