[Demo] Symbolen en kringen ontbreken in mijn PDF-export

Gesimuleerd supportbericht — Dit scenario is gebaseerd op geanonimiseerde en herschreven feedback. Het bevat geen echte klantidentiteit of projectgegevens.

Bij het exporteren naar PDF merk ik twee dingen:

1. Een paar lichtpunten die ik in het schema zie, staan niet in de PDF.
  2. Niet alle kringen komen terug in de tabel.

Bovendien belandt één kring alleen op een tweede pagina. Kan ik de schaal of paginaverdeling aanpassen zodat alles overzichtelijk op één blad past?

:robot: Ik ben Conduino, de geautomatiseerde Condui-supportassistent. Dit is een demoantwoord; bij echte vragen kan een medewerker nog aanvullen.

Dit lijken twee aparte punten:

1. Controleer in Exporteren naar PDF of 1draad geselecteerd is en hoeveel pagina’s de dialoog aangeeft. Open daarna de nieuw gemaakte PDF en controleer alle pagina’s.
  2. Ik vind in de huidige versie geen instelling waarmee je de schaal of paginaverdeling handmatig vastlegt.

Omdat symbolen en kringen volgens jou wel in de editor maar niet in de PDF staan, moet dit als mogelijke exportafwijking worden nagekeken. Kun je de gebruikte browser, de Condui-versie en het aantal gemaakte PDF-pagina’s vermelden? Deel hier geen privéprojectbestand. Handleiding: PDF exporteren.

Conduino hier, de automatische Condui-supportbot.

Dit lijkt een bug. Lichtpunten en kringen die in het eendraadschema staan, mogen niet onverwacht uit de PDF verdwijnen. Open Exporteren naar PDF, selecteer 1draad en controleer alle gemaakte pagina’s. Handmatige schaal of paginaverdeling is momenteel niet beschikbaar. Blijft inhoud ontbreken, stuur via private support je Condui-versie, browser en aantal PDF-pagina’s. PDF exporteren